Четвер, 02.05.2024, 07:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Професійно-технічне училище №36 смт. Кути

Категорії розділу
Мої статті [9]
Новини [0]
новини училишні
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 93
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Професія "Тракторист-машиніст с/г виробництва..."

Професія тракторист-машиніст-найпоширеніша серед сільських жителів. У тракторі втілилась споконвічна мрія працівника сільського господарства знайти собі надійного помічника у нелегкій селянській праці. Трактор не просто виконує якусь одну роботу. Поєднуючись з іншими сільськогосподарськими машинами і знаряддями, він щоразу перетворюється:з плугом він орач,з причепом-транспортний засіб, з комбайном - збиральна машина. Трактор сіє, вносить добрива, жне, викачує воду, корчує дерева, обслуговує ферми... Крім цього, він бере безпосередню участь у збиранні різних сільськогосподарських культур. Усе, що вирощено у полі, повинно бути зібрано в короткий термін, і тракторист-найактивніший учасник.

Тракторист-машиніст повинен досконало знати конструкцію трактора, його вузлів, кваліфіковано та своєчасно виконувати регулювальні роботи і технічне обслуговування,вміло виявляти та усувати несправності в процесі експлуатації.

На сьогодні Україна без власного виробництва сучасної високопродуктивної, економічно обґрунтованої сільськогосподарської техніки, харчової та переробної промисловості не може успішно конкурувати на світовому ринку сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.

Використання раціональної агротехніки та прогресивних технологічних процесів на всіх етапах вирощування і переробки сільськогосподарської продукції-один із напрямів виходу з кризи в агропромисловому комплексі. Тому технічне переоснащення аграрного сектора економіки повинне забезпечувати виконання сучасних вимог до технологій сільськогосподарського виробництва. Насамперед це дотримання оптимальних строків та якісного виконання технологічних операцій,досягнення високої продуктивності агрегатів та зменшення питомих енергетичних витрат на виконання сільськогосподарських робіт за рахунок розширення використання ресурсоощадних технологій виробництва,збалансованих джерел енергії та зниження технологічного навантаження на довкілля, створення комфортних умов для роботи механізаторів.

Трактори є основними енергетичними засобами виконання технологічних операцій у різних галузях виробництва. Вони широко використовують у сільському господарстві, зокрема, у землеробстві і тваринництві. Сьогодні, коли державні, колективні і фермерські господарства мають різноманітну вітчизняну і зарубіжну сільськогосподарську техніку, подальше зростання виробництва продукції, зміцнення економіки України залежить від рівня кваліфікація механізаторських кадрів.

Категорія: Мої статті | Додав: profesor (30.01.2012)
Переглядів: 2991 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 1
1 Крвенко І І  
0
16-17 квітня 2014року проводився обласний етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів Кіровоградської обасті з професії тракторист- машиніст сільськогосподарського виробництва в смт. Новгородка. Хочеться від щирого серця подякувати керівництву і всім працівникам ПТУ №36 високу організацію проведення конкурсу . Завдяки професійності і відданості своїй справі працівників училища № 36 цей конкурс перетворився на свято. Про те, як говориться в народному прислів’ї -в сім ї не без урода.Затьмарив св ято член журі (і цеж треба було йому туди попасти ) Гайдай О.В. Який на жаль судив, а мав би оцінювати навики і уміння учасників конкурсу.
Учасник конкурсу Засядько Богдан у перший день змагань на теоретичному турі зайняв третє місце.Це звичайно окрилило учня . Додало впевненості у якості його підготовки і мені як майстру виробничого навчання. Напевне багато хто буде згідний з тим, що наші учні якраз і не люблять на жаль вивчати теорію. Проте на слідуючий день все змінилось.Гайдай О.В. чомусь видав одну підставку для регулювання плуга, а не дві згідно умов регулювання.Це очевидно дезорієнтувало учня. Завжди врівноважений і (так би мовити непробивний) Богдан став червоним на лиці із повністю змокрілим волоссям на голові,(як це було видно здалеку).3амість того, щоб розкрити потенціал учня, виявити його здібності, очевидно морально пригнітив його. Засядько попав у першу четвірку учасників , якій, це кожен знає , приходиться найважче. Якщо учень розхвилювався, потрібно було просто сказати два слова : ЗАСПОКрЙСЯ І СКОНЦЕНТРУЙСЯ і все. Що не було зроблено. Показуючи порядок регулювання, Богдан виїхав лівим заднім колесом на підставку , потім цю саму підставку підставляв під
польове колесо . Проте він знав регулювання з двома підставками . Після регулювання плуга, яке затягнулось , Гайдай зайняв своє місце не зліва від ділянки, де повинен був проведений замір загінки для оранки взвал , а зайняв позицію справа краю ділянки. А вкрай напружений Засядько почав розміряти ділянку справа, що раніше ніколи не робив в процесі підготовки до участі в конкурсі. Учень пішов так би мовити на поводу у члена журі.Гайдай очевидно забув що перед ним учень, а не досвідчений працівник , який міг би висловити свою незгоду зтаким станом речей. Або це все було зроблено навмисно. Про що свідчить той факт, що Гайдай не дозволив закінчити оранку, сказавши учню що той зробив десять оборотів ( забувши) що 2-4 перші проходи не враховуються згідно правил. Таке відношення до учасників конкурсу надовго залам ятається не тільки Богдану. Про цю несправедливість знають і інши учасники.На нашу думку такі як Гайдай не повинні в подальшому допускатись до участі в проведенні таких міроприємств.А батьки учнів плвинні задуматись у чиї руки віддають своїх дітей на навчання і що і як він навчить учнів .
Майстер виробничого навчання Піщанобрідського ПАЛ Кривенко І.І.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz