Четвер, 02.05.2024, 13:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Професійно-технічне училище №36 смт. Кути

Категорії розділу
Мої статті [9]
Новини [0]
новини училишні
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 93
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Методична робота

Перед училищем стоїть завдання забезпечити підприємства висококва­ліфікованими, конкурентоспромож­ними робітниками, які могли б працювати на новій техніці та самостійно діяти і приймати рішення в динамічних, нестандартних умовах, досконало володіти сучасними технологіями виробництв. Реалізацію цього завдання здійснюють за такими напрямами:

1.    Комплексно-методичне забезпечення предметів і професій.

2.    Комп'ютерний супровід професійної діяльності.

3.    Психолого-педагогічна спрямованість навчального, виховного, виробничого процесу як триєдине завдання.

Досягнення необхідних успіхів неможливе без відповідного науково-методичного забезпечення, спря­мованого на формування професій­ної компетентності педагогічних кадрів, вироблення інноваційного, пошукового стилю їхньої діяльнос­ті, залучення до науково-дослідної та експериментальної роботи, збе­реження й розвиток творчого потен­ціалу всього педагогічного колекти­ву.

В процесі методичної роботи здійснюється підвищення наукового рівня вчителя, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і тех­нологій їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, творче ви­конання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними вдосконалими методами і засобами навчання, вдосконалення навичок са­моосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги в теорії та практичній діяльності.

Новий зміст освіти, освоєння нових навчальних програм, створення авторських програм, введення нетрадиційних дисциплін, пошук ори­гінальних методик викладання усе це спонукає вчителя училища до творчої, дослідницької роботи.

Тому дуже цінною в науково-методичній роботі вчителів нашого за­кладу є орієнтація вчителів на творчість, на організацію дослідницької, науково-пошукової роботи, на пошуки ще досконаліших педагогіч­них технологій.

Усі ж зусилля дирекції зосере­джені на наданні реальної допомоги педагогічним працівникам, моло­дим педагогам у підвищенні їхньої професійної майстерності, ство­ренні творчої атмосфери, мораль­но-психологічного клімату, який поліпшував би умови для пошуку кращих технологій навчання.

Завдання науково-методичної роботи в училищі:

   систематичне підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів, психологічної підготовки;

  збагачення вчителів новими, прогресивними методами та забез­печення засобами навчання;

  удосконалення навичок самоос­вітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги в підвищен­ні педагогічної майстерності;

 освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджаль­ний розгляд питань методики вивчен­ня складних розділів навчальних про­грам з організацією відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів;

систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибо­ке вивчення відповідних державних нормативних документів;

  упровадження досягнень етнопедагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду.

Форми методичної роботи в  училищі:

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допо­моги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву про­фесійних знань, навичок, умінь. Для підвищення ефективності функціо­нування системи науково-методичної роботи в навчальному закладі під час планування роботи врахо­вували вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей про­цесів підвищення професійної ком­петентності вчителів:

  практичну спрямованість;

  науковість;

  конкретність;

     систематичність та систем­ність;

  оперативність;

   оптимальне поєднання різних сучасних форм і методів роботи.

Планування внутрішньоучилищі методичної роботи навчального закладу охоплює різні форми роботи. Серед них:

   традиційні: масові, групові, ін­дивідуальні;

  нетрадиційні.

   Отже, якість навчально-виховного процесу в училищі, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

   Тому з метою поліпшення фахо­вої підготовки педагогічних кадрів в училищі здійснюємо спеціальну ме­тодичну роботу, яка спонукає кож­ного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного ко­лективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям учитися педагогічної майстерності в старших і досвідченіших колег, забезпечує під­тримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.Методичний кабінет нашого училища ознайомлює учителів з до­сягненнями педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду. У методичному кабінеті збираємо кра­щі зразки тематичних та поурочних планів, методичні розробки класних годин, розробки складних тем на­вчальних програм, зразки технічної творчості учнів, , матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів тощо.

Досягненням з організації методичної роботи в училищі є:

   розвиток ініціативи і творчості вчителя;

  різноманітність форм і організа­ційних методів роботи;

   системний характер усієї діяль­ності з питань підвищення професій­ної майстерності на основі діагнос­тичного підходу;

      оцінка результатів внутрішньо училищної методичної роботи за остаточним результатом, який вияв­ляється в рівні знань, розвитку і ви­хованості учнів;

  створення силами педагогічного колективу училища нових програм і їх творча реалізація.

Категорія: Мої статті | Додав: profesor (21.01.2012)
Переглядів: 1340 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz